מהן הצורות הפופולריות ביותר בעיצוב בלונים לאירועים?

יש אין ספור אפשרויות לעצב את מסיבת הבלונים שלכם, כל אירוע והעיצוב המתאים לו, הכול בהתאמה אישית. יש אין ספור צורות לעיצובי בלונים, אבל בו זמנית חשוב מאוד לקחת בחשבון את סוג האירוע ורק אחר כך להתאים את הבלונים ואת העיצוב לדבר המושלם ביותר. 

לצורך העניין, אפשר לדבר על קיר מדהים של בלונים, קירות או קיר בלונים מושלם שיש עליו המוני בלונים, הוא מייצר את ההתלהבות הראשונית ובין לבין, כאשר מציצים אליו מגלים שדרוג מושלם לאירועים של פעם אחת בחיים.

חוגגים יום הולדת או אפילו אירועי בריתה? בואו נדבר על חלק מהצורות והאירועים שהבלונים יתרמו להם, הפעם זה העיצוב שלכם. 

אילו סוגי עיצובים יש? בלונים בשלל גוונים ועיצובים 

אם זה אירוע בר או בת מצווה, תמיד אפשר לראות עיצוב בלונים לאירועים ברוח הנושא עצמו, אולי בצורת תלית, אולי ספר וצבעים וגוונים שגם הם מיצגים את הרוחניות וקבלת עול המצוות. לעומת זאת, אם זה אירוע של ברית, אפשר בהחלט לייצר סט מדהים של בלונים כמוצץ אחד גדול ומדהים, איך מעצבים את השולחנו? גם שם אפשר בהחלט להצמיד בלוני הליום מושלמים שיכולים להעלות חיוך גדול ולאפשר לכם להפוך כל אירוע לשמח במיוחד. 

ניסיון נוסף הוא עיצוב של עמוד מושלם, קבלת פנים עם בלונים באמצעות קיר מדהים, רחבת ריקודים ומיקום שבו כולם יצטלמו וישאירו לעצמם ולכם את הזיכרון המתוק ביותר של האירוע הכול בזכות שדרוג הבלונים. 

מחפשים מעצב אירועים? צרו קשר עם וואו בלונים >>

בסיכום דבר, יש המון סגנונות ואפשרויות ובין לבין, יש בלונים אקסקלוסיביים ויש פחות, השאלה מה התקציב אותו תרצו להשקיע ואיזה אפקט תרצו לייצר בסופו של יום. 

 

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הפעלות לפסח
אביב הגיע פסח בא, ועמו גם הצורך בהפעלות ואטרקציות שונות עבור הילדים. כל הורה מכיר את הסאגה הידועה...
קרא עוד »
פבר 25, 2020
מתנות מיוחדות לגבר –מה אפשר לקנות לגבר שחושב שיש לו הכל?
מרילין מונרו אמרה פעם, שתכשיטים הם ידידה הטובים של האישה. כל גבר יודע, שיש מספר מתנות שבת זוגתו תשמח...
קרא עוד »
מאי 23, 2017
כרטיסי ברכה לבת מצווה
כשנערה מגיעה לגיל 12, היא חוגגת את בת המצווה. לעיתים החגיגות ייערכו באולם אירועים, לעיתים הן יתקיימו...
קרא עוד »
מרץ 04, 2019